Where can I order american snus online and ship it to Sweden

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • gothenburg_sweden
    New Member
    • Nov 2008
    • 1

Where can I order american snus online and ship it to Sweden

Hi guys

I am new to the forum. I live in Sweden and has been a dedicated "snuser" for over 20 years. On a recent trip to the States I tried out some Skoal and Copenhagen snus and fell in love with it

My question is if anybody knows where I can order american snus online? I've checked the Snus.de site but I think it looks a little "fishy", anyone ordered anything from them? All the american sites I've found only seem to ship within the States.

I would appreciate any help guys

Thanks !
  • Steel Blue 91
    Member
    • May 2008
    • 163

eSmokes comes to mind. I haven't used them since I normally order from vs. to Sweden. Site says they will ship outside US on a limited basis (whatever that means).

Go here and check them out:

http://www.esmokes.com/smokeless.asp

Good luck.

Comment

• nicotinedream
      Member
      • Oct 2006
      • 66

American Snus

Just contact the manufactures, they will give you all the info that you'll need.

Comment

• smeden
        Member
        • Jun 2008
        • 28

dav svensker

jeg har rigtig gode erfaringer med
        www.smokersoutletonline.com

der er heller ikke problemer med told de mærker pakkerne med lav værdi

Comment

• chainsnuser
          Senior Member
          • Jan 2007
          • 1389

Smeden, er du sikkert at det fungerer altid og også i Sverige? Måske svensk tolden er en lidt mere opmærksom. Tysk tolden er desværre!

Venlige hilser!

Comment

• smeden
            Member
            • Jun 2008
            • 28

næ er ikke sikker det er bare baseret på hvad jeg har oplevet
            dog har jeg købt i den netshop temlig mange gange plejer at tage cirka 25 dåser afgangen pakken er altid kommet mærket med en latterlig lav værdi og mærked "scented travel candels "og antal

tolden/moms er også en risiko men ved at holde portionerne små er risken ikke stor

exempelvis er jeg ret glad for straigh varianterne og 5 dåser af de billige koster 35kr hos smokersoutlet hvorimod 5 hos snus.de koster cirka 130kr. ved 25 dåser er portoen cirka 150

har selv brugt snus.de for at prøve en enkelt dåse uden at sku købe 5
            og pakken der fra blir også sendt fra US altså er vi ligevidt ang told det enste der er lidt smart at porton er fast eur 4 dog er det efter min erfaring en meget seriøs butik tingene er altid kommet uden probs

har da iøvrigt lidt blandet i frysern hvis det var noget

nydeligt dansk ellers heltsikkert bedre end mit tyske ops:

jacob

Comment

• chainsnuser
              Senior Member
              • Jan 2007
              • 1389

Tak for det, men min dansk er ikke godt, kun for ferie-brug!

En anden forhandler som er meget bekendt mellem tyske dipper er www.dollnerclassics.com. Kigger ud som en forhandler for bil-dele men også sender dip eller chew og andre "USA-varer", når man spørger ham.

Fra 1.12., tingene er blivet meget nemt i Tyskland fordi vi nu kan importere varer for 150,- € told-fri hver måned, på grund av en ny EF-lov. Jeg vid ikke, om det har en mening for Danmark eller Sverige in denne moment. Tyggetobak er også skattefri i Tyskland og fri af specielle andre reguleringer, så jeg tænker, at den er helt svært at give råd til folk i andre lande.

Jeg også tænker at importere dip eller chew er sikkerligt ikke for farligt eller dyr for at simpelt prøve den.

To give any new informations to the few (LOL) english speaking members of this forum, a new EU-directive now allows to import wares for 150,- Euros every month. It's the question whether this new directive has already been converted into single national laws, but it could be of use for us E.U.ropeans who want to import dip and chew (etc.) from the U.S. or tax-free snus, in case some new vendors would jump on that bandwagon. I only know snusen.com at the moment, but there might be some other vendors in the near future, who try to sell tax-free snus to E.U.-countries.

Cheers!

Comment

• Xobeloot
                Member
                • Jan 2008
                • 2542

If all else fails, there are plenty of us here state-side with paypal.

I'd be more than willing to go to the store and get you some skoal or cope (or any other American brand you fancy) and drop it in the mail to you.

Comment