Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nice Skoal Original Poster

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

    Nice Skoal Original Poster


    I'd actually print this larger and put it in a nice frame

    #2
    http://www.quittobacco.com/facts/effects.htm

    Okay, seriously buddy, I am starting to grow concerned with all this dip talk. I think its time for a snuson intervention. Being a die hard tobacco user myself I will save you the stories and warning because if your like me it won't mean much, but just watch out, dip can creep up on you.

    Comment


      #3
      Damn Nicodude I just ate lunch. I looked at that stuff on the link and almost puked, give somebody a warning won't You. LOL

      Comment


        #4
        Originally posted by Rattlesnake
        Damn Nicodude I just ate lunch. I looked at that stuff on the link and almost puked, give somebody a warning won't You. LOL
        Lol, sorry about that, it is some pretty creepy stuff on there, but it leaves an impression.

        Comment


          #5
          I hope I can forget about it before bedtime, or I will have nightmares. Seriously though that could scar or (scare) a child for life wish I had seen it about 35 years ago, I probably would not have started tobacco.

          Comment


            #6
            Good God man...I just HAD to click that link and read everything about it. I know it was directed towards chewing tobacco but now my snus doesn't look so good.

            Comment


              #7
              Who cares? I read the other day that only 5% of all leukoplakia turns into cancer...wish I could find the link. If something huge and white starts growing in your mouth than duh, stop! Most often it goes away.

              BTW...would smash that lol

              Comment


                #8
                Originally posted by nicodude View Post
                http://www.quittobacco.com/facts/effects.htm

                Okay, seriously buddy, I am starting to grow concerned with all this dip talk. I think its time for a snuson intervention. Being a die hard tobacco user myself I will save you the stories and warning because if your like me it won't mean much, but just watch out, dip can creep up on you.
                I will repeat this I am not a heavy dipper and will never be.

                The first reason is health and the second is that I am not a miner, farmer nor a sailor .... I can't just walk around with a big chunk of dip in my lip all day long, LoooooooooooooooL

                Happens, I talk about dip as well is just that I like it .... DIP is my thing just as SNUS is momentarily..... I take at most 2 - 3 pinches (for example the last can lasted me 5 or 6 days) Could that be so dangerous ? And I'm trying to reduce it to one or two pinches a day .... one right after I eat lunch and one in the evening when I watch some movies ............... And further on I think I will stick to dip as an pleasurable thing done on weekend (I am trying to cut down on my nicotine intake......... already so maybe some day I will do fine just using nicotine on weekends) :^)

                Comment


                  #9
                  Originally posted by precious007 View Post
                  The first reason is health and the second is that I am not a miner,farmer nor a sailor .... I can't just walk around with a big chunk of dip in my lip all day long, LoooooooooooooooL
                  lol guilty as charged

                  Comment


                    #10
                    Originally posted by GrizzDipper View Post
                    lol guilty as charged
                    lol

                    what are you dipping? :^)

                    Comment


                      #11
                      Grizz WG of course love it!. Also love Cope...I really do despise Skoal though as I find the flavour and longevity weak as hell.

                      Comment


                        #12
                        Originally posted by GrizzDipper View Post
                        Grizz WG of course love it!. Also love Cope...I really do despise Skoal though as I find the flavour and longevity weak as hell.
                        Yep Skoal doesn't last as long but I like Skoal Natural and Peach though....

                        Grizzly is nice.... and Copenhagen ... lasts the longest and it's the sweetest and most flavored there is .........

                        Comment


                          #13
                          Love the picture. :P
                          Seen it a few times.
                          Knarly pics in that article.
                          I too am a snus user that occasionally dips. :P

                          Comment


                            #14
                            Originally posted by precious007 View Post
                            Yep Skoal doesn't last as long but I like Skoal Natural and Peach though....

                            Grizzly is nice.... and Copenhagen ... lasts the longest and it's the sweetest and most flavored there is .........
                            Never had Skoal Nat b4... I REALLY want to try Cope WG soooo bad...I saw some the other day over in the states but didn't think much about buying any... now I regret it as I've seen raving reviews online since lol. So ya I'm mainly a Wintergreen, Natural, Straight guy in that order....but Wintergreen and Natural are very close. I dip a lot of wintergreen because it's the cheapest but wow I do love natty! It's gotta be Cope or nothing when doing Natural.
                            The key is getting fresh Cope Fine Cut, it doesn't last near as long in freshness compared to Long Cut.

                            Comment


                              #15
                              Not a single label identifying the background of those photos. Typical of the cowardly anti tobacco zealots. If I were to guess, I'd say they're mostly from the east, and Africa where they have some nasty tobacco combinations, The really hazardous stuff is isn't the tobacco, but the adjuncts.

                              Comment

                              Working...
                              X